Wij zijn op zoek naar een gedreven peoplemanager met een talent voor prioriteiten stellen en een hart voor teambuilding. Als jij enthousiast wordt van het idee om zowel klanttevredenheid als medewerkerstevredenheid naar ongekende hoogtes te tillen, dan is dit de functie voor jou!
Als Operationeel Manager Customer Service leid je een enthousiast team van ongeveer 35 Customer Service Medewerkers en zorg je dagelijks voor de juiste inzet van capaciteit. Je begrijpt wat er echt nodig is en schakelt makkelijk tussen tactisch en operationeel niveau. Je hebt de beschikking over diverse dashboards en jouw inzicht en ervaring zorgen voor een goede werkverdeling en een hoge servicegraad. In de breedte ben je verder verantwoordelijk voor:
- Het dagelijks voorbereiden en leiden van de dagstart met je team;
- Het maken van de werkverdeling binnen het team (e-mail, nieuwe cases, offertes, telefoon, compensaties, product verzoeken);
- Het voorbereiden en voorzitten van het serviceoverleg (2x per week);
- Het voeren van ontwikkel- en functioneringsgesprekken;
Als Operationeel Manager Customer Service werk je nauw samen met de Technisch Manager Customer Service en maak je tenslotte deel uit van het Kaderteam. Je levert een actieve bijdrage aan de ‘continue-verbeter-doelstellingen’ van de organisatie. Daartoe voer je analyses uit en stel je een plan van aanpak op.