“Via LEV heb ik mijn nieuwe baan gevonden bij FENTO. De video over FENTO en persoonlijke boodschappen van de FENTO medewerkers hebben er voor gezorgd dat ik direct al een goed beeld had bij de organisatie en de mensen. Daardoor kon ik beter bepalen of deze baan bij mij zou passen. Tijdens het traject vond ik de gesprekken en begeleiding van Johan bijzonder goed. Hij fungeert als een verlengstuk van het bedrijf en schat goed in of er een wederzijdse match is. De snelle en persoonlijke manier van werken spreekt mij aan en geeft je als kandidaat een goed gevoel.

Kortom: een match die aan 2 kanten goed werkt. Missie geslaagd!”

 

Paul van Kassel 
International Salesmanager | FENTO

Paul van Kassel | International Sales Manager

Enige tijd geleden heb ik via LEV hr-professionals gesolliciteerd op de functie als Senior Buyer bij ITS Foil, Film, & Paper products.

Het hele proces, hoe LEV (Johan Post, eigenaar van LEV hr-professionals) de gesprekken en vooral de assessmentsessie (capaciteitentest, rollenspel, diepte-interview) regelt, bewijst dat ze hun aandacht en inzet niet alleen aan de werkgever maar ook aan de kandidaat geven.

De bijbehorende rapportage voor de kandidaat geeft een goede weergave van je verbeter/ontwikkelingspunten en is een verrijking voor je zelfbeeld.

Tijdens het sollicitatieproces ben ik altijd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. Dit weerspiegelt de verantwoordelijkheid en het respect voor de kandidaat.

Mijn ervaring is dat LEV een professionele en goed georganiseerde HR partner is, meer dan een zogenoemde Headhunter.

De samenwerking heb ik als zeer betrokken en prettig ervaren.

Ik kan LEV, met name Johan en zijn team, van harte aanbevelen als partner om de volgende stap in je carrière te realiseren. Of uiteraard als werkgever om de juiste kandidaat te selecteren.

 

Irene Dai 

Senior Buyer | ITS

Irene Dai | Senior Buyer

Het is onze passie om zoveel mogelijk mensen aan een baan te helpen waarbij ze werken vanuit hun hart. Denk jij dat je in deze nieuwe baan dit gevonden hebt? En zo ja, waarom?

Mijn nieuwe werkomgeving in Voorst voelt meer dan goed. Per 1 september 2021 ben ik gestart als manager Sociaal Domein. Met een club van ruim 65 enthousiaste collega’s werken we dagelijks aan het versterken van zowel de preventieve basis als maatwerk als er een hulpvraag is. Voorst is een laagdrempelige gemeente waar inwoners elkaar nog kennen. Veel collega’s wonen in de gemeente en dat maakt dat zij loyaal en met trots het werk vervullen. Deze inzet en dus ook passie (is dus ook het hart) is voelbaar. De werkmentaliteit is nuchter, de sfeer is veelal goed en we zetten mooie stappen voorwaarts in het sociaal domein. Zowel op inhoud, procesverbetering als met diverse nieuwe collega’s. Waarbij ook opvalt dat in de werving veel kandidaten de kleinschaligheid van Voorst als meerwaarde ervaren en juist daardoor in een plattelandsgemeente willen werken.

Waar kijk je naar uit in je nieuwe baan?

Ik kijk uit naar de overgang naar het nieuwe gemeentehuis vanaf juni 2022, een nieuw college van B&W en een nieuwe gemeenteraad. Sinds kort heeft Voorst een nieuwe burgemeester (Paula Jorritsma). Zij start per 10 februari aanstaande. Naast alle personele wisselingen werk ik met 5 vakgroepsenioren aan de verbeteringen in het sociaal domein. Dit gaat op een zakelijke en efficiënte manier. Voorst heeft in 2021 veel inhoudelijke wijzigingen doorgevoerd. De komende jaren wordt het implementeren en daarmee ook oogsten. Waarbij ik hecht aan een professionele werksfeer waarin collega’s zich thuis voelen en met trots dagelijks richting het gemeentehuis komen. Met als doel het voor onze inwoners nog beter te organiseren!

 

Jan Hutten
Manager Sociaal Domein

Jan Hutten | Manager Sociaal Domein
“Het visuele filmpje wat hoort bij de vacature heb ik als erg nuttig ervaren. Ik zag direct eventuele toekomstige collega’s en hoorde ze vertellen over de functie en over Altrex. Aan de hand van de beelden en de juiste vragen die gesteld werden kon ik voor mezelf direct een beeld vormen of ik bij Altrex wilde werken, het antwoord is ja. De vacature op de site van LEV is ook zeer overzichtelijk en laat weinig aan de verbeelding over. Alle vragen die je zou kunnen hebben komen duidelijk aan bod maar mocht je nog een vraag hebben dan staat Johan altijd voor je klaar.”
Martijn van Tuinen | Logistiek Planner Altrex 
Martijn van Tuinen | Logistiek Planner

“De vacature presentatie die LEV gemaakt had voor mijn baan, sprong er voor mij gelijk uit. Er was erg veel aandacht besteedt aan het visuele aspect. Door de verschillende video’s over het bedrijf en van een aantal toekomstige collega’s heb ik een goed beeld kunnen schetsen van de cultuur en de mensen binnen het bedrijf.  Al met al was dat veel beter dan je ooit van een stukje tekst in een vacature kunt opmaken. Wanneer ik ging solliciteren had ik het gevoel dat ik de mensen al kende, dat was erg fijn. Goed gedaan, LEV!”

Ludmila Korzhova | Logistiek Planner Altrex

Ludmila Korzhova | Logistiek Planner
“Bij mijn vorige werkgever kon ik niet vinden wat ik zocht in de functie die ik daar had. Om wel de uitdaging aan te kunnen gaan en volgens gedegen doch wel beïnvloedbare procedures en structuren te kunnen werken ben ik op zoek gegaan naar een andere job. De sollicitatie liep via LEV en via hen ben ik voorgesteld aan de nieuwe werkgever. Om zover te komen dat ik voorgesteld zou worden was er, door de Corona maatregelen, direct contact via de digitale weg. Het 1e gesprek was meteen “ to the point “ en ik heb met Johan open en duidelijk kunnen kennismaken. Het voelde op dat moment al goed omdat er vol respect, aandacht en informerend werd gecommuniceerd. Nadat LEV mij had voorgesteld bij de opdrachtgever volgde er een eerste gesprek bij hen in het pand waarbij Johan aanwezig was om vragen van de kant van de werkgever te verdiepen en zo te proberen het beste uit het gesprek en mij te halen. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en heeft mij het gevoel gegeven dat hij er niet alleen voor de werkgever zat maar zeer zeker ook voor mij. Nadat ik aangenomen was heeft er bij LEV nog een aantal testen plaatsgevonden waarbij er met respect met met mij werd omgegaan. De uitslagen en feedback op de testen waren open, eerlijk en oprecht vanuit het hart. Dit om mij te laten zien wie ik ben, waar ik sta en hoe ik er mee verder kan komen. Alle lof en dank daarvoor!
Hans Zwiers
Teamleider Productie
Hans Zwiers | Teamleider Productie

“Voor mij was de combinatie van de vacaturetekst en het filmpje enthousiasmerend. De beschrijving en functie-eisen van de functie waren op een creatieve manier op een rij gezet. Dit aangevuld met het eigen verhaal van een aantal medewerkers van PlusOV in een filmpje. Door hun persoonlijke verhalen ontstond er bij mij veel meer beleving bij PlusOV, medewerkers vormen immers de organisatie. Dat wat gezegd werd door medewerkers was oprecht en lag in lijn was met de vacaturetekst. Het klopte gewoon en daarmee voor mij de start van de sollicitatie.”

 

Henk Meijer
Directeur bij PlusOV

Henk Meijer | PlusOV

Een beetje terughoudend was ik wel toen ik solliciteerde op een leuke functie bij W&R Plastics. De reden voor mijn terughoudendheid was dat de procedure zou lopen via een werving- en selectiebureau en mijn eerdere ervaringen zijn niet allemaal even positief. 

Echter, na een heel prettig gesprek met Johan Post, was deze twijfel direct verdwenen. Johan geeft je namelijk erg het gevoel dat jij als kandidaat voorop staat, maar verliest daarbij zeker de opdrachtgever niet uit het oog. Dat Johan erg goed kan luisteren en je behoeftes kan vertalen naar een passende functie, blijkt wel extra uit het feit dat ik uiteindelijk per 1 oktober jl. op een andere functie bij W&R Plastics ben gestart, dan waar ik op gesolliciteerd heb, maar die veel beter bij mij past! 

Dus, iedereen die op zoek is naar een nieuwe volgende stap in zijn of haar carrière, kan ik zeker aanbevelen om met LEV contact op te nemen!  

Inge Scherpenzeel-Knapper
Medewerker Binnendienst bij W&R Plastics Apeldoorn

Inge Scherpenzeel Referentie voor LEV
Inge Scherpenzeel | W&R Plastics

Op de website van de gemeente Deventer zag ik een hele aantrekkelijke vacature die bij mijn wensen past. LEV in de persoon van Johan Post was degene die het sollicitatie proces begeleidde. Een eerste prettige kennismaking en klik gesprek vond in Apeldoorn plaats. Kracht is dat ik meteen op mijn gemak gesteld werd en vooral de insteek was hoe ik een bijdrage kon leveren aan het gevraagde in de vacature. Op een subtiele en zorgvuldige wijze werd alle informatie die nodig was bevraagd. Johan was na het gesprek direct open over hoe hij gesprek had beleefd en hoe hij mij ging voorstellen aan de potentiële werkgever. Dat geeft vertrouwen en belangrijk. Ook de begeleiding naar het tweede en derde gesprek was goed. Directe lijnen en ook teruggeven wat aandachtspunten waren voor het vervolg.Door het hele traject het gevoel dat LEV naast je stond. Uiteindelijke resultaat een nieuwe baan waar ik nu met heel veel plezier aan de slag ben. Belangrijk ook om aan te geven dat hetgeen wat in de gesprekken terugkwam over de inhoud van de functie nu ook werkelijkheid is. De gesprekken waren een goede afspiegeling van wat de functie nu biedt. Ik zou LEV van harte aanbevelen.

René van Dijk
Programmamanager onderdelen Groenbeheer, Spelen en Begraafplaatsen bij de gemeente Deventer

René van Dijk|Gemeente Deventer

Enige tijd geleden heb ik via LEV hr-professionals gesolliciteerd op een functie bij de gemeente Deventer. LEV hr-professionals werft personeel voor o.a. de gemeente Deventer, wat betekent dat je eerst bij LEV hr-professionals op (kennismaking)gesprek komt. Wanneer het gesprek voor beide partijen positief verloopt, zorgt LEV hr-professionals voor een vervolg gesprek bij de werkgever welke de vacature heeft openstaan.

Ik ben op gesprek geweest bij Johan Post, eigenaar van LEV hr-professionals. In het eerste gesprek draaide het voornamelijk om kennismaking. Tijdens dit één op één gesprek hebben we het gehad over mijn werkervaring, ambities, hobby’s en interesses. Ik heb dit gesprek als positief ervaren omdat het allemaal niet zo formeel verliep. Daarbij had ik het gevoel dat Johan begreep wat ik zoek in een nieuwe baan/werkgever.

Voor beide partijen bleek dit gesprek positief, met als gevolg dat ik ben uitgenodigd om op gesprek te komen bij de gemeente Deventer. Johan was  aanwezig bij dit gesprek om te helpen waar dat nodig was en om onderbouwing te geven aan de vooraf ingevulde persoonlijkheidsvragenlijst. De persoonlijkheidsvragenlijst geeft informatie over hoe jij als persoon over verschillende situaties denkt, en kan de werkgever helpen om je als persoon beter te leren kennen.

Na een aantal gesprekken met o.a. LEV-HR en de gemeente Deventer had ik binnen een tijdsbestek van +/- drie weken een nieuwe baan. Tijdens de sollicitatieprocedure vond ik het prettig dat Johan nagenoeg altijd bereikbaar was per mail, telefoon of via de App. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van het proces. Dit maakte de drempel om informatie over de stand van zaken te vragen minder groot.

Ondanks dat ik Johan maar een aantal keer gesproken heb, ben ik ervan overtuigd dat hij het beste met je voor heeft. Johan probeert je te begrijpen en en geeft eerlijk advies wanneer hij zaken anders ziet dan je bijv. hoopt/verwacht.

LEV hr-professionals is een ervaren partij welke beschikt over de juiste middelen bij het vinden en begeleiden van een nieuwe baan.

Rob Schutte
Projectleider voorbereiding en uitvoering bij de gemeente Deventer

Rob Schutte referentie gemeente Deventer
Rob Schutte | Gemeente Deventer